Edirne Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı tarafından organize edilen etkinlik kapsamında vakfa bağlı aşevinde hazırlanan aşureler vatandaşlara dağıtıldı. Aşure ikramına Edirne Vali Yardımcısı Turgut Subaşı, Edirne Belediye Başkan Yardımcısı Cenk Ergüden ve Edirne İl Emniyet Müdürü Muhittin Ayhan da katıldı.
Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşmak amacıyla düzenlenen etkinlikte hazırlanan bin kişilik aşure kısa sürede vatandaşlara ulaştırıldı. Etkinlik boyunca Saraçlar Caddesi’nde uzun kuyruklar oluşurken, vatandaşlar yapılan ikramdan memnuniyet duyduklarını ifade etti.
“AMACIMIZ BİRLİK VE BERABERLİĞİ GÜÇLENDİRMEK”
Etkinlikte konuşan Edirne Vali Yardımcısı Turgut Subaşı, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı bünyesinde aşevi ve çorba evi gibi önemli sosyal hizmetlerin sürdürüldüğünü belirtti.
Muharrem ayı nedeniyle gerçekleştirilen aşure ikramının dayanışma kültürünü yaşatmayı amaçladığını vurgulayan Subaşı, “Gönül Sofrası” projesi kapsamında hayırseverlerin destekleriyle ihtiyaç sahiplerine ve vatandaşlara yönelik çalışmalar yürütüldüğünü söyledi.
HAYIRSEVERLERDEN DESTEK
Dağıtılan aşurenin hazırlanmasında kullanılan malzemelerin önemli bir bölümünün Edirne Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyeti Üyesi hayırsever Pınar Ersaçmış tarafından karşılandığı belirtildi. Kalan maliyet ise vakfın yürüttüğü projelere destek veren diğer bağışçılar tarafından üstlenildi.
Subaşı, etkinliğin gerçekleşmesine katkı sağlayan tüm hayırseverlere ve vakıf çalışanlarına teşekkür ederek, bu tür organizasyonların toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini ifade etti.
Muharrem ayının paylaşma ve bereket ruhunu yansıtan etkinlik, vatandaşların yoğun ilgisi eşliğinde tamamlandı.
